אני והנדלן שלי: איך להיות משקיע נדל''ן מצליח ?

איך להיות משקיע נדל''ן מצליח ?

להיות משקיע נדל''ן מצליח
אם אתה רוצה להיות משקיע נדל''ן מצליח, עליך לפתח מספר תכונות חיוניות שבלעדיהן יהיה לך קשה לעשות את זה בתחום הנדלן. למעשה פיתוח התכונות האישיות הללו יסייעו לך להיות טוב יותר וישפרו את הסיכויים שלך לעשות יותר כסף מהשקעה בנכסים.  הדבר הראשון הוא לפתח את הביטחון  העצמי שלך. כמשקיע אתה תמיד צריך להופיע כאדם בעל ביטחון עצמי. אפילו אם יש רגעים שאתה מרגיש קצת קטן, או לא ממש בטוח בעצמך, עליך לשדר ביטחון, ולהציג את עצמך כאחד ששולט בעניינים. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים שיודעים מה הם רוצים, הם אוהבים לעשות עסקאות עם אנשים שמשדרים אמינות וביטחון במה שהם עושים. אם אתה אחד כזה, לרוב הם  יעדיפו לסגור איתך עסקה, אפילו שאתה משלם להם פחות מלקוח אחר. עליך להיות מודע לאופן בו אתה עומד, ליציבה שלך, אתה צריך תמיד לעמוד זקוף, וללכת בזקיפות קומה. זה לא משנה אם אתה מתנשא לגובה של מטר ושמונים סנטימטר, או שהגובה שלך הוא מטר שבעים. אתה חייב להתייצב בביטחון. למד להישיר מבט ותתרגל להסתכל לאנשים בעיניים. קשר עין הוא דבר מאוד חשוב בעסקים, כאשר אתה מדבר אל לקוח פוטנציאלי ומסתכל לו היישר לתוך העיניים, יש בזה עוצמה רבה, ואתה נתפס בעיניו כאדם חזק, אדם אמין, שניתן לסמוך עליו.

האם ראית פעם איך נראה משקיע נדל''ן? אני מתכוון למשקיע מצליח, ולא זה שבקושי מרוויח את מחייתו. אני רואה לדון במראה החיצוני. אני לא אומר שאתה צריך להיראות כמו כוכב קולנוע (אף על פי שזה בהחלט לא היה מזיק). מה שאני רוצה לומר הוא שאתה צריך לטפח את עצמך. כן, ואני לא מתכוון רק לנשות עסקים, אני מתכוון גם לגברים. עשה ספורט פעמיים – שלוש בשבוע, שמור על כושר גופני טוב, זה ישפיע על כל אספקט של חייך, וגם על האספקט העסקי. דאג תמיד לגזוז צפורניים, להתגלח היטב, להשתמש באפטר שייב ובבושם ריחני. ועוד דבר, תעשה לי טובה אישית, אל תופיע עם המכנסיים המהוהות הללו והנעליים השחוקות האלה.  תתלבש היטב, רכוש לך כמה מערכות ביגוד טובות. תאמין לי אתה עוד תודה לי על כך. איך לחיצת היד שלך? לחיצת יד אומרת הרבה מאוד על האדם. יש אנשים שלחיצת היד שלהם רפה מאוד, קוראים לזה לחיצת הדג המת, מכיוון שכשאתה לוחץ יד לאדם כזה אתה מרגיש כאילו אתה מחזיק ביד דג מת. אם לחיצת היד שלך אינה חזקה ויציבה, שפר אותה.

משקיעי נדלן מצליחים מגלים בקיאות רבה בתחום. עליך לגלות  ידע. אנשים אוהבים לקנות ממי שמבין בתחום הספציפי בו הם מבצעים רכישה. לדרך שבה אתה מציג את עצמך, תהיה השפעה דרמטית על התוצאות שלך בהשקעות הנדל''ן שתבצע.  הדבר הבא הוא לעשות דברים בלי פחד. זה לא הטעות עצמה שפוגעת בך, זה הפחד מלטעות. האנשים המצליחים ביותר והעשירים ביותר עשו שגיאות רבות במהלך הקריירה שלהם. אבל הם עשו את הדברים בלי חשש ובלי פחד, כי הפחד הוא זה שמחסל את האנרגיות של האדם ומחסל את ההזדמנויות לעשות עסקאות מוצלחות. אם הפסדתי בעסקה אחת מאה אלף דולר, ובעסקה שנייה הפסדתי מאה חמישים אלף דולר, אבל בעסקה השלישית שלי הרווחתי מיליון וחצי דולר. אז האם אני לוזר או ווינר? אני חושב שאני ווינר. כי אני לומד מהשגיאות וממשיך הלאה, אני לומד את הדרך הנכונה לעשות עסקאות, אני משתפר. אני מתייחס לזה ממש כמו במשחק, חטפתי גול אחד, אבל אחר כך הבקעתי 5 גולים, אז אני מנצח.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות