אני והנדלן שלי: השקעות נדלן קרובות לבית

השקעות נדלן קרובות לבית

בשעה ששאפתנות ורצון להצליח עשויים להיות גורם חשוב בהצלחתך ביצירת עסקאות נדלן, הרי שאלה לבדם אינם מספיקים. לא די להיות שאפתן, לא די להיות בעל רצון חזק. כל אחד צריך להתחיל ממשהו והיום אני רוצה לתת לך עצה טובה איך להתחיל וממה להתחיל.

משקיעי נדלן רבים התחילו דווקא באזור שלהם, בסביבה המוכרת. בשלב מסוים כאשר הם גדלו וצמחו והרחיבו את עסקיהם, הם גם שלחו זרועות מעבר לים. וכאשר אני אומר באזור שלך אני לא מתכוון אך ורק במדינה שלך, אלא באזור המגורים שלך. בעיר בה אתה מתגורר, בשכונה בה אתה חי.

האזור הזה הוא האזור אותו אתה מכיר יותר טוב מכל אזור אחר בעולם. המקום הזה נגיש עבורך, כאשר אתה יוצא לעבודה,  חוזר מהעבודה, יוצא לבלות, אתה מסייר ועובר בשכונות וברחובות הללו. אתה יודע מהו הביקוש ומהו ההיצע, ואם תפקח עיניים ותהיה מסוגל לזהות הזדמנויות. אתה תזהה שלט למכירה שהציב מישהו שמעוניין למכור את דירתו, אתה תשמע על כך שמישהו רוצה למכור, ואתה אפילו תציע לאנשים בשכונה שלך למכור לך.

אני מציע שאפילו עוד יותר תמקד את החיפוש שלך, ותתפקס באזור ספציפי באזור בו אתה מתגורר. מרכז העיר, מערב העיר, צפון העיר או דרום העיר. לאחר שקיבלת את ההחלטה הזאת התחל להסתובב באזור. כאשר אתה יוצא להליכה ועושה ספורט התבונן על הבתים, וחפש הזדמנויות.

יש אנשים שהתחילו מכך ששמעו שמישהו במצוקה כלכלית, וחייב למכור את ביתו, הם הזדרזו לתת הצעה, וקיבלו החלטה מהירה. ההחלטה הזאת השתלמה להם, והיוותה את הצעד הראשון שלהם בעסקי הנדל''ן.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות