אני והנדלן שלי: איך לרכוש בית במחיר מציאה

איך לרכוש בית במחיר מציאה

נדלן במחיר מציאה
נדל''ן לפני עיקול ידוע כנדל''ן שהגיע לשלב הסופי לפני שהוא עובר חזרה לרשות הבנק. בעל הבית בשלב זה  עדיין בשליטה מלאה על הבית, אף על פי שהבנק אורב מעבר לפינה וכבר מתכונן לקחת ממנו את הדירה, אלא עם כן הוא יתקן את הסיטואציה וישיב את חובותיו לבנק. בדרך כלל אם הבעלים מצליח לגייס הון ומראה לבנק רצינות, ניתן להגיע להסדר ולחזור לשגרה. כאשר קונים נכס, יש מספר יתרונות ברכישת נכס שהוא לפני עיקול. למרות שיש כמה דרכים לרכוש בית,רכישת בית לפני עיקול היא אחת העסקאות הטובות ביותר שאתה יכול להשיג. אף על פי שזוהי דרך מצוינת לבצע רכישה, הרי שאנשים רבים מחמיצים את ההזדמנות, פשוט מכיוון שהם לא נותנים דעתם על האפשרות הזאת וליתרונות שנלווים אליה.

הדבר הטוב ביותר בנכסים לפני עיקול הוא המחירים. ברובה המקרים לבעלים אין בררה אלא למכור את הבית, והוא פתוח לשמוע הצעות, שבתנאים אחרים היה דוחה אותן על הסף. זוהי הסיבה שאתה יכול למצוא בתים לפני עיקול במחירי מציאה, ולעתים זה יכול לבוא לידי ביטוי בעשרות אחוזים פחות מהמחירים המקובלים בשוק. זהו זמן אידאלי לקנות, במיוחד אם אתה רוצה לעשות מזה כסף. זאת יכולה להיות השקעה מעולה עבורך. בנוסף למחירים המצוינים שאתה יכול להשיג, יש לך את המותרות לדון באופן ישיר על הבעלים. זה יתרון גדול, כי אם הוא ידחה את הצעתך אבל לא יצליח להשיג הצעה טובה יותר, הרי שהוא עלול להפסיד את הבית. לכן בסיטואציה כזאת אפילו שהצעתך נדחתה תשאיר לו מספר טלפון. תתפלא כמה פעמים אנשים קיבלו טלפון חזרה, לאחר שכבר הצעתם נדחתה.

איך מוצאים דירות למכירה לפני עיקול? אתה יכול למצוא דירות כאלה ממש באותה הדרך שבה אתה מוצא דירות שהבנק כבר הספיק לעקל. אתה צריך לעקוב בהתמדה בעיתונים המקומיים, ולחפש באינטרנט.
אחת השיטות בה נוקטים סוחרי נדל''ן ותיקים היא להגיע אל ההוצאה לפועל, ולחפש שם הזדמנויות. זוהי הזירה בה קורים הדברים, והם פשוט יוזמים הצעה לבעל הנכס, שנמצא בסיטואציה שהוא חייב למכור.
יש מספר אופציות העומדות לרשותך במונחים של מציאת נכס לפני עיקול. ברגע שמצאת נדל ן לפני עיקול למכירה, זה תלוי בך האם לסגור את העסקה ולהשיג את הבית בו במקום.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות