אני והנדלן שלי: ?האם ניתן להרוויח מהשקעות נדל''ן

?האם ניתן להרוויח מהשקעות נדל''ן

יש חשיבות רבה לערך של הנכס שבו אתה משקיע. לכל משקיע בנדל''ן יש מטרה להשיג בית איכותי במחיר הנמוך ביותר שניתן להשיג. עד כמה שהמשפט הזה פשוט, מעטים מצליחים להשיג את המטרה הזאת במלואה, וגם אם אתה לא מוצא בית איכותי במחיר נמוך, הרי שאתה רוצה להתקרב למטרה הזאת ככל שניתן. לשוק יש כוחות משלו, ונדיר למצוא נכסים במחיר מציאה. כלומר, אם ישנו בית ששווה שני מיליון, לא סביר שמישהו יציע לך לרכוש אותו ממנו במיליון ומאתיים אלף שקלים. ומדוע שהוא יעשה זאת? אם זה מה שהוא עושה, זה כאילו שהוא נותן לך במתנה שמונה מאות אלף שקלים. אז מה זה אומר, שאי אפשר להרוויח בנדל''ן? זה ממש לא אומר כך, העובדות מדברות בעד עצמן, מיליונרים רבים עשו את הונם בתחום הנדל ן, אז בוודאי שאפשר לעשות הרבה מאוד כסף בתחום זה. אנשים תמיד עשו מזה כסף, עושים מזה כסף וימשיכו לעשות מזה כסף. הסיבה היא שאנשים תמיד יזדקקו לדירות. צפיפות האוכלוסין בעולם רק הולכת וגוברת, ויש ביקוש רב לדירות, לבתים, ולמשרדים לעסקים. נראה שהתחום הזה תמיד יהיה חם ולוהט. נכון, יהיו תקופות יותר טובות ותקופות פחות טובות המושפעות ממצב השוק הכללי, לעתים הממשלה תנסה להתערב על מנת להוזיל את עלויות הדירות כדי לאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירות.  אך השורה התחתונה האי שבסופו של דבר הכסף בתחום הזה זורם כמו מים. רבים מעשירי העולם עשו את ההון שלהם משוק זה, חלקם עשו את ההון ההתחלתי מנכסי דלא ניידי, ולאחר שהרוויחו סכום מסוים, השתמשו בו כדי למנף את הכסף, השקיעו אותו בעסקים ויצרו הון עתק.

בספר אבא עשיר אבא עני, רוברט קיוסאקי מסביר על תיאוריית עמודת הנכסים. הוא מסביר שאנשים עשירים קונים נכסים ומגדילים את עמודת הנכסים שלהם. הנכסים הללו מניבים להם כסף, ובכסף הזה עוד קונים עוד נכסים, וזהו מעגל שגורם לכך שחשבון הבנק שלהם רק יילך ויתפתח, והנכסים שלהם צומחים כל הזמן. נשאלת השאלה מהו נכס? אם יש ברשותך רכב האם זהו נכס? אם יש ברשותך בית, האם זהו נכס? על מנת לפשט את התאוריה ולהסביר אותה בצורה פשוטה יותר, ניתן לומר שכל דבר שמכניס כסף הוא נכס. רכב אינו נכס מכיוון שאין הוא מכניס פנימה כסף, להפך הוא התחייבות. האם בית שאתה מתגורר בו הוא נכס או התחייבות? זוהי התחייבות מכיוון שאתה מוציא בכל חודש כסף על המשכנתא. אילו היה ברשותך בית משלך שאתה משכיר אותו אז הבית היה הופך לנכס. אם כרגע מקור ההכנסה היחידי שלך הוא המשכורת החודשית שלך, אז כניראה שעד היום לא פעלת בדרך של העשירים. אין ברשותך נכסים, ובוודאי שלא עסקים.

אם אתה מבין ויודע כיצד לעבוד עם שוק הנדל''ן, אז אתה יכול גם למצוא דרכים ליצור רווחים נאים. על ידי מציאת האזור הנכון להשקעה, אתה תהיה מסוגל לשלם סכומים נמוכים יותר ולהימנע מהוצאות נוספות הכרוכות בעסקאות נדל''ן רבות. האם ידעת שישנן דרכים בשבילך לשלם פחות בשעה שאתה מקבל יותר?
זוהי אחת הבעיות בנדל'ן, אנשים מתחילים בבניית בית, ואז מגלים שיש עוד הוצאות שלא תכננו, ולא חשבו עליהן מראש. על ידי מציאת האזור הנכון להשקעה, אתה תהיה מסוגל לשלם סכומים נמוכים יותר ולהימנע מהוצאות נוספות הכרוכות בעסקאות נדל''ן רבות.

למד את האופציות להלוואות הקיימות בשוק. בהלוואות מסוימות תצטרך להשקיע יותר הון עצמי, ואילו בעסקאות אחרות תוכל להשקיע פחות הון עצמי, ולהסתמך יותר על ההלוואה עצמה. ישנה חשיבות רבה לתוכנית ההלוואות שתיבחר לקחת, ותהיה לזה השפעה מכרעת בהמשך כמה תשלם מדי חודש. זוהי הסיבה שתמיד כדאי לבדוק את ההיצע בשוק, לעשות סקר מחירים, להשוות בין ההלוואות ורק אחר כך לקבל החלטה. הרי בסופו של דבר אתה מעונין בעסקה הטובה ביותר.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות