אני והנדלן שלי: בחירת שמאי מקרקעין לנדלן

בחירת שמאי מקרקעין לנדלן

בחירת שמאי נדל''ן
אם אתה כבר חושב על רכישת נכס נדל"ן עבור שימוש אישי או כהשקעה, יהיה עליך לשכור את שירותיו של יזם הנדל"ן. אם אתה משחק את המשחק על מנת  לממן את הבית שלך באמצעות הלוואה מהבנק, אז עליך לדעת שהבנקים המעניקים לך הלוואה רוצים לדעת מהו הערך של הבית, כמו כן גם לוודא כי המימון לנכס שווה לסכום הכולל שאתה לוקח על ההלוואה. ברוב המקרים, ההערכה מעלה כי הבית אכן שווה את המחיר המוצע. במקרים מסוימים, השמאי יודיע לך שהבית שווה פחות מאשר מחיר המכירה. אם זה המקרה, עליך, בתור רוכש, לבקש להוזיל את העסקה, ולנסות לנהל משא ומתן עם המוכר כדי לקבל מחיר העונה על ההערכה  של שמאי המקרקעין. אם המוכר אינו מוכן להוזיל את המחיר, ולהשוות אותו לסכום שאותו העריך השמאי, מוטב שתמשוך ידך מהעסקה הזאת, ולא תרכוש את הבית הזה.
מסיבות אלה, לשמאי המקרקעין יש תפקיד חשוב מאוד ביכולת שלך לבצע עסקאות רווחיות. כאשר מדברים על עסקת רכישת נדל''ן, הרי שהערכה יכולה לעשות עסקה או לשבור עסקה. אתה צריך לעשות מאמץ כדי לקבל את הבית ולגלות את הערך האמיתי. אתה צריך גם לעשות מאמץ כדי למצוא את השמאי הטוב ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך. אם תשכור שמאי לא כל כך מנוסה, שגובה קצת פחות תשלום, הרי שבסופו של דבר  תשלם על זה מאוחר יותר, כאשר תגלה שהנכס לא שווה את מה ששילמת עבורו. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לרכוש משהו שאינך יודע מהו ערכו האמיתי.
שמאי מקרקעין יגיע פיזית אל הבית לצורך ביצוע הערכה, ולאחר מכן יספק לך הערכה בכתב לאחר שהוא אסף את כל המידע הנחוץ.  וזו הסיבה שזה כל כך חשוב כי כל שלב של התהליך יתבצע כראוי על ידי שמאי מוסמך ואמיתי. אם יש לך סוכן נדל"ן, הוא או היא יכולים להמליץ לך על שמאי טוב. זכור כי זה לא אומר עדיין שאלה הם השמאים הטובים ביותר עבורך, זה פשוט שמאי המקרקעין שהסוכן שלך עובד איתם.  כאשר תצבור ניסיון עם הזמן תמצא את השמאי המושלם עבורך. כשאתה מסתכל על שמאי מקרקעין שלך, אתה צריך לחפש מישהו מומלץ. אתה יכול לשאול בני משפחה וחברים אשר נזקקו בעבר לשירות זה, או לחפש בעיתונים המקומיים, אפילו באינטרנט. אם אתה לוקח את הזמן שלך לחפש שמאי נדל"ן טוב, הרי שאתה מחזיק בידך נכס חשוב ביותר להצלחתך  בתחום השקעות הנדל''ן.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות