אני והנדלן שלי: השיטות של משקיעי הנדל''ן הגדולים

השיטות של משקיעי הנדל''ן הגדולים

משקיעי הנדל''ן הגדולים בתחום
למד להשתמש בשיטות של משקיעי הנדל''ן הגדולים. כאשר  גינדי אחזקות הקימו את פרויקט שרונה בתל אביב, הם פרסמו באמצעי התקשורת המסחריים. האסטרטגיה היתה להראות את התוצאה הסופית, אף על פי שהפרויקט עדיין לא הוקם. איך עושים זאת? באמצעות הדמייה. זה דבר מאוד מחוכם. אנשי גינדי ידעו יפה מאוד שכדי לגרום לקונים הפוטנציאליים שלהם לבצע רכישה, הם צריכים להלהיב אותם ולמכור להם יוקרה ואיכות חיים. הם יודעים היטב שאנשים לא אוהבים לראות פיסת קרקע, ולשמוע שכאן יוקם פרויקט מגורים. אנשים אוהבים לראות את המוצר הסופי, הם רוצים בפועל לראות מה הם מקבלים, הם רוצים להרגיש את התחושה של הדבר הממשי. לכן בגינדי יצרו סרטון מושקע ומאוד מרשים אודות שלושת מגדלי שרונה המתנשאים בגאון מעל שכונה הטובלת בעצים ירוקים. הם מדגישים את הקרבה של הפרויקט לרחובות אבן גבירול ושדרות רוטשילד. אבל איך אתה המשקיע הקטן יכול להציג כמו האימפריה של גינדי אחזקות? אתה פשוט יכול להשתמש בעקרון הזה, ואם ישנו פרויקט קטן שאתה מבצע, נאמר רכשת פיסת אדמה, ואתה בונה וילה המיועדת למכירה, אתה יכול ליצור הדמייה פשוטה ספציפית של הבית באמצעות תוכנת מחשב. למעשה אתה יכול לעשות את זה במחיר די זול, אם תשכיל לשכור שירותיו של סטודנט מוכשר שעבר קורס בתלת מימד.

בדוק את הפוטנציאל של האזור בו אתה מתכוון לבצע את השקעת הנדל''ן. השקעה טובה היא כזו שצומחת עם הזמן. אנשים שרכשו דירות לפני 15 שנים מדווחים על כך שהדירה שלהם כמעט הכפילה את מחירה. באזורים מסוימים, אזורים חמים, זה אכן קורה. אם תתבונן בתוכנית המתאר של האזור בו אתה מתכוון לבצע את הרכישה, אתה תקבל תמונה ברורה. האם העירייה מתכוונת להשקיע באזור הזה, ולפתח אותו? איזה תוכניות יש לעירייה לגבי האזור? האם ערך הנכסים באזור צפוי לעלות בעקבות השינויים הצפויים הללו? המידע הזה הוא רב ערך, מכיוון שבהתבסס עליו, אתה יכול לבצע עסקה, אשר תשתלם לך מאוד לטווח של השנים הבאות. תוכניות בניין העיר קיימות בעיריות השונות, וניתן לראות אותן ולקבל את המידע החשוב הזה.

לחילופין המידע הזה עשוי להציל אותך במקרים מסוימים. אם באזור בו אתה מתכוון לבצע השקעת נדל''ן, יש תוכניות שתעבור לא רחוק משם רכבת סואנת, או שעומדים בקרבת מקום לבנות כביש חדש שיגרום להרבה רעש וזיהום אוויר מוגבר, הרי שהדבר עלול להוריד מערכו של הנכס.

אני רוצה שתכיר את המונח הבא, תלמד אותו, תשנן אותו, והכי חשוב תשתמש בו, תעשה בו שימוש פרקטי. המונח נקרא – תב''ע. מה זה? אלה הן ראשית התיבות של תוכנית בניין עיר. בכל עירייה ניתן למצוא את התוכניות הללו, וזה מידע חם מאוד, שמשקיעי נדל''ן רבים עושים בו שימוש כדי למקסם את הרווחים שלהם.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות