אני והנדלן שלי: השקעות בנדל''ן מסחרי – הכסף הגדול

השקעות בנדל''ן מסחרי – הכסף הגדול

השקעות נדלן מסחרי
נדלן נתפס כאחת ההשקעות היציבות ביותר. למעשה, השקעות נדל''ן נעשות בהסתמך על הערכה הולמת של הנכסים (והערך האמיתי שלו), עשוי להוביל לרווחים טובים. זוהי הסיבה מדוע אנשים רבים פונים להשקעות מסוג זה, על מנת לעשות כסף ולהשלים הכנסה. הדיבורים בתחום הזה בדרך כלל מתמקדים בדירות למגורים ובבתים מסוגים שונים. אופציה נוספת היא השקעה בנדל''ן מסחרי, ואף על פי שאין הם עולים כברירת מחדל, הרי שניתן להרוויח מזה כסף. מרבית האנשים חושבים שמדובר אך ורק במשרדים, קומפלקסים ויחידות מסחריות באזורי תעשייה. אך יש הרבה יותר מזה, למשל מרכזי בריאות, בתי מלון, מחסנים, מבנים המיועדים לסופרמרקטים. כל אלה הם דוגמאות טובות לנכסים מסוג זה. האם השקעות כאלה באמת ריווחיות? התשובה חיובית. ולא רק זה אלא שבהשוואה לנכסי מגורים, ניתן אפילו להרוויח הרבה הרבה יותר. כאן למעשה מונח הכסף הגדול. הנקודה היא שבנדל''ן מסחרי הרבה יותר קשה לזהות הזדמנויות מאשר בנכסים המיועדים למגורים.

הבעיה המרכזית ברכישות מסוג זה היא שאפילו כאשר יזם מזהה השקעה טובה בנדל''ן  מסחרי,  אין ביכולתו לעמוד בהשקעה האדירה. הפתרון במקרים אלה היא להתארגן לקבוצה של חברים או קבוצת יזמים בעלי מטרה משותפת. איחוד הכוחות מאפשר לכל אחד לקבל אחוז מסוים מהנכס בהתאם לכסף שהוא מכניס פנימה, וכך ניתן לבצע את הרכישה. הרווחים יתחלקו בין המשתתפים בהתאם לאחוז שהם מחזיקים בידם.
בין אם מדובר במכירה מחדש של הנכס, או בהשכרתו, ויצירת הכנסות ורווחים לאורך שנים ארוכות. שקול את האפשרות הזאת ובדוק אותה, יש אנשים שפשוט ביצעו את זה ועשו הרבה מאוד כסף.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות