אני והנדלן שלי: לבנות השקעת נדל ן על הלוואת הון עצמי

לבנות השקעת נדל ן על הלוואת הון עצמי

לקחת הלוואת הון עצמי
הדבר האחרון שמישהו רוצה לאחר שהוא עבר דירה, הוא  לגלות שהיא לא מוכנה למגורים, ושעדיין צריך לשפץ ולשדרג אותה. בין אם כבר עברת או שאתה בתהליך של מעבר דירה, אתה תרצה לוודא שהבית נוח. אם אתה רוצה לוודא שלא תצטרך להיכנס להוצאות גדולות בגין תיקונים ושיפוצים, אז כדאי שתהיה מצויד בהלוואה הנכונה. אופציה אחת ששווה לשקול היא הלוואת הון עצמי.

הלוואות הון עצמי מאפשרות לך לקבל כסף כנגד נכס,  לדוגמה, אם יש לך משכנתה, אתה יכול לקחת הלוואה שנייה, בנוסף למשכנתה הראשונה, וזאת בהתבסס על הדירה הוא הנכס שרכשת. אתה יכול להשתמש בתוספת הכסף כדי לסגור חובות למשל. ניתן יכול לקבל הלוואה עד 80% מההלוואה הראשונה שלך, כדי להשתמש בה להשקעות.

הלוואות הון עצמי לבית, אין המטרה שלהן בהכרח רק לעזור לך לשלם בעבור שיפוצים ושיפורים של הבית. אתה לעשות שימוש בהלוואות כדרך להשקיע בביתך, כדי שתוכל להרוויח יותר מהשינויים שאתה עורך. רבים נוטלים הלוואת הון עצמי לבית. אחד מהשיקולים העיקריים שצריך לקחת בחשבון לפני שמקבלים החלטה לקחת את ההלוואה הזאת, היא האם אתה תהיה מסוגל להרוויח מזה. יש כאלה שנטילת ההלוואה רק מגדילה להם את המינוסים והחובות, במקום שזה יעזור להם. אם מצבך הפיננסי מעורער, אתה יכול לסיים בכך שתפסיד את הבית. אם הלוואה זו כל כך טובה והיא מעניקה לך חופש להשקיע בבית, ולהשקיע בכלל בשוק ההון, מדוע לא תמיד כדאי לקחת אותה? מהסיבה הפשוטה, הבית שלך יהיה משועבד להלוואה זו, ובמקרה הגרוע ביותר שבו לא תהיה מסוגל לעמוד בהחזר, הרי שאתה עלול לאבד את הבית, מכיוון שהבית הוא הביטחונות להלוואה זו.אם אתה מחפש דרך לעצב ולשפר את ביתך, או לאזן את מצב החובות שלך, אז הלוואות הון עצמי הן אופציה אחת. אם אתה מבין את היתרונות והחסרונות של זה, אתה  יכול בקלות ליהנות מהתועלת שהיא מציעה.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות