אני והנדלן שלי: השקעות נדל''ן ברכישת בתים זולים

השקעות נדל''ן ברכישת בתים זולים

נדל''ן במחירים זולים
בנדל''ן קשה מאוד לנצח בתים זולים. אלה הם בתים שאנשים רבים יכולים להרשות לעצמם, ואידאליים לכאלה שהתקציב שלהם נמוך, אבל בכל זאת הם מעוניינים לרכוש דירה משלהם, ולשים את הכסף שלהם על משהו שיהיה ברשותם, במקום לשים אותו על דמי שכירות. עבור סוכני נדל ן, בתים מסוג זה מייצגים דרך לקנות בית במחיר נמוך, לשפץ אותו, לשפר אותו, ובמקרים מסוימים אף להגדיל אותו. הם לפעמים מזמינים מעצב פנים על מנת לעצב את החלל הפנימי של הבית מחדש. לאחר מכן, הם מוכרים אותו במחיר גבוה בהרבה, ונותרים עם רווח נאה בכיסם. עשיית כסף מנכסי נדל''ן אינו דבר כל כך מסובך כמו שחלק מהאנשים נוטים לחשוב.

אתה יכול למצוא דירות זולות בישראל, חלקן יהיו טובות מהאחרות. אם מצאת דירה מוזנחת וזולה יחסית באזור טוב, הרי שמצאת מכרה זהב. המיקום הוא אחד הפקטורים המשפיעים ביותר אודות המחירים. כך ששווה לרכוש במחיר נמוך, להשקיע ולשפץ, ולמכור אחר כך במחיר גבוה. לחילופין, ניתן להשכיר את הדירה תמורת במחיר שנע בין שלושת אלפים לארבעת אלפים שקלים בחודש. באזורי הפריפריה ניתן למצוא דירות זולות מאוד. למעשה ניתן להשיג וילה או קוטג' במחיר מצחיק. הבעיה היא שהמקומות הללו מרוחקים מתל אביב, ולכן הביקוש לדירות באזורים הללו קטן. יחד עם זאת, אנשים שעובדים מהבית, כמו סופרים למשל, ואנשים שעובדים דרך האינטרנט יכולים למצוא תועלת רבה בבתים כאלה. הם יכולים להתגורר באזור כפרי, ליהנות מאיכות חיים גבוהה, אוויר צח ונקי, ליהנות מאזור שקט רגוע ושליו. שים לב שככל שבמקום יש פחות מקומות עבודה, ככל שהמקום סובל מיותר אבטלה, כך מחירי הדירות נמוכים יותר. יש קשר ישיר בין השניים. אם אתה משקיע בעל נשימה ארוכה, אתה יכול לשקול לרכוש דירה באזור מרוחק מהמרכז, ובעתיד הלא רחוק, בטווח של 5 – 10 שנים אתה עשוי להרוויח הרבה מאוד כסף. מדוע המחירים יעלו באזורים הללו? כאשר תושלם תשתית טובה של רכבות, אדם שיתגורר באזור הדרום, יהיה מסוגל תוך חצי שעה עד ארבעים דקות להגיע לתל אביב, ואז זה ממש לא יהיה משנה היכן הוא מתגורר. מחירי הדירות באזורים הללו, יעלו באופן משמעותי, מכיוון שהבעיה הקשה ביותר במקומות כאלה הן להגיע לתל אביב, שהוא מוקד התעסוקה הגדול ביותר בישראל.

לפני שאתה רוכש בית, אתה יכול לחסוך הרבה מאוד כסף אם אתה יודע כיצד לנהל משא ומתן עם סוכן הנדל''ן, ומתן הצעת מחיר כנגד המחיר הנדרש. אתה יכול לבקש הנחה בשיעורים של בין  5% ל 20%. פשוט תן הצעת מחיר נגדית, עם הפרטים שלך. במקרים מסוימים ייתכן שהמוכר יתפשר, ויחזור אל הדלת הפתוחה שהשארת לו.

רשומות פופולריות

רשומות פופולריות